17 november 2010

Plugg

Idag har det bara varit plugg och ut med hunden, men nu blir det mer pluggande.
Har jobbat med artikeln som jag ska lämna in till skolan i morgon bitti, hoppas lärarna blir glada.
Har jobbat i snart 4 timmar med artikeln, blir dom inte nöjda med att jag har jobbat med den hela tiden i snart 3 dagar så vet jag inte vad jag gör. skolarbete tar jag på allvar, men försöker göra så att det är lite kul också. Jobbar man för hårt med plugget så tappar man ju orken för det, vill verkligen inte att det händer mig just nu.
Men tror inte att det kommer hända mig, för jag älskar att skriva massor.
Är lite stolt över mig också, har nog aldrig varit så nöjd med ett skoljobb:)
Men jag kommer nog inte jobba med att skriva i framtiden, vill helst bli fotograf.
Älskar verkligen att fota, har själv en Canon 1000D som jag använder hela tiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar