29 augusti 2011

Musik video

Hahaha, idag hände det nåt och jag började skriva på en låt, helt plötsligt var den färdig på 15 minuter ;O
Aja.. Nu sitter jag vid min data och killarna vid sina datorer i västerås och jobbar ;)
Fortsätter vi att jobba som vi gör nu så borde vi nog kunna ha ett till kontrakt till nästa sommar om allt går som man vill att det ska göra! men man får bara hoppas just nu! :)
Imorgon blir det att åka till skolan lite snabbt på ett möte och sen börjar man plugga på allvar på torsdag som jag längtat efter som faaaan! DENNA GÅNGEN SKA JAG FAN LYCKAS!!
Men nu kommer det bli mycket mer än förra året. Kommer ju gå i skolan, praktisera, fota och jobba med musiken på samma gång! :)
Men nu när jag var hemma på besök så träffade jag vänner och gjorde en musikvideo med killarna och dem säger att den hinner bli färdig i tid! Hihi!

Nej nu ska jag nog skissa lite, tänkte snart göra en riktig klänning!

// Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar