6 september 2011

Bästa vän..!

Ja.. jag är ett svin.. jag gör för många misstag i livet..
Att såra dig är ett av dom stora misstagen!
Men det är inte lätt när du är min bästa och närmaste vän jag nånsin haft.
Jag vet inte hur jag ska prata eller hur jag ska göra när jag är med dig.
Du vet allt om mig och det skrämmer skiten ur mig!
Du vet sanningen, du vet lögnerna, du vet allt.
Du vet hur jag blir när saker händer.
Du vet hur jag blir ledsen, du vet hur jag blir glad, du vet hur jag blir sårad.

Men ändå gör jag så jag sårar min bästa vän och jag klarar inte det.
Det gör så ont så fort du säger att du inte mår bra, när du är ledsen.
Det gör ont att jag inte kan göra nåt när jag är så långt bort.
Det smärtar i mitt hjärta när vi inte kan träffas varje dag. 
Det enda jag vill är att prata med dig hela dagarna.

Jag älskar dig och ingenting kommer ändra på det!<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar