3 december 2011

Pepparkakor.

Nu ligger man i sängen och kan inte sova. Men det hindrar inte pojkvännen märker jag. :)

Har snart inte kunnat sova i 1 vecka och det börjar bli ganska jobbigt, mamma skulle ringa läkaren men vet inte än nåt om det. Om 3 veckor är det jul också! Jättehärligt säger jag bara!! Första julen hemma hos min mamma med killen också, firade sist hemma hos han för det var samtidigt som när jag flyttade till han. Va udda det kommer att kännas men underbart! Vi har varit ihop i snart 2år och min pappa har fortfarande inte träffat honom än. Vet inte varför men det har bara blivit så. Så man är ju såklart skit nervös över de också! Men det kommer nog gå bra. Hoppas det i alla fall.
Pepparkakor gjorde jag inatt också. Kl 01:30 på natten! Haha. Men gör man ett ryck att baka så är det bara att göra det! Gott och bra blev det! En enda bränd gris blev det. Hahaha! Men men sånt som händer antar jag.

Nej nu ska jag mig försöka sova!
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar