2 januari 2012

Lite Skrivet..

Jag vill kunna titta ut och se dig där vänta på mig.
Jag vill kunna öppna fönstret en sommarmorgon och se dig stå där och le mot mig. Jag vill se solens sken fall på dig och lysa upp hela världen åt mig. Jag vill veta att jag inte kastade bort all min tid på dig i onödan. Jag vill veta att du en dag kommer tillbaka ifrån himlen för att få mig le igen. Jag vill spola tillbaka tiden och få se dig en sista gång och kunna säga adjö denna gången. Men ingen kan stoppa tiden och låta den vara still till jag är redo för denna världen igen.
Kommer ihåg den ''gamla'' tiden då vi alla inte kunde sluta skratta och bara fortsatte som vi gjorde.
Vi känner/kände varandra så bra att vi aldrig komma glömma bort varandra. Det vi alla hade var speciellt och inget/ingen kommer nånsin förstöra de för oss!
Men det jag försöker säga är.. jag tänker inte sluta, tänker aldrig sluta försöka! jag kommer aldrig sluta sjunga, jag kommer göra dig stolt en dag! När jag står på scen så kommer jag lyssna och känna inom mig och göra mitt bästa när det väl gäller! Jag tänker träna träna tills jag känner mig redo och då kommer jag göra det jag alltid velat göra för din skull!

- Vid min sida lovade du att stanna
- Men ändå gick du din väg så aldrig tillbaka
- Ditt hjärta hade en annan väg fram
- Målet fanns, men jag försvann
- Låt mig visa vad jag känner

                                                                                                     Lite av en låt, dålig låt men men...   Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar