21 januari 2012

Massor med snö!!

Denna dagen började ganska segt. Vaknade kl 14:45 typ och var jättehungrig av mig! Men istället för att äta så började vi städa och plocka undan lite i köket och gjorde det finare :) men får se hur länge det håller egentligen! Idag får jag säga för det är redan så pass sent så. Idag blir det att åka ut troligen och fota lite i naturen på den fina snön som kom tidigare igår. Fotade min kisse tidigare och det blev väldigt bra bilder men dom får komma in senare ikväll, kanske tillsammans med dom andra bilderna om det blir några!:)
Tidigare "idag" så åkte vi till killens föräldrars hus och skottade snön på deras uppfart så det blev lättare för dom när dom kom hem från hans bror. Eller rättare sagt så var det BARA jag som skottade snön!!;)
Till lunch idag så har jag planerat fiskpinnar, potatis och en god sås till! En av mina favorit rätter faktiskt!

Men nu måste jag sova om jag ska upp tidigt och fota massor!:)
Godnatt på er! Sov gott!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar