12 mars 2012

Större inlägg ikväll!

Idag har man varit duktig och städat vardagsrummet innan min pojk kom hem :)
Hittade också en fin ''duk'' som jag la på soffbordet som passade ganska bra! Glad blev jag med över att den passade så bra in där!

Igår gjorde jag chokladgodis som blev ganska gott faktiskt. Gjorde med mörkchoklad, det var chockande gott!
Finns massor kvar i kylen så kommer nog gå och ta lite innan man går och lägger sig för kvällen!

Idag blev jag sugen på att skriva musiken igen, vilket jag inte har varit på ett tag, men vet inte varför jag blev det just idag men tror det var på grund av denna låten -->  http://www.youtube.com/watch?v=ZVq8nEHCKd4&feature=relmfu

Jag älskar hans röst! Den är så underbar! Vill jag bli sugen på att skriva musik så är det bara att sätta igång hans musik så är man igång igen! Så jag kommer nog sitta ett bra tag och skriva en låt som jag haft i huvudet och skriva ner den på svart och vitt papper! Sitter redan och funderar på namn på låten men kommer inte på något riktigt bra än men det kommer snart ska ni se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar