19 mars 2012

(To Do List)

Idag kommer det inte bli ett långt inlägg för jag är för trött och slut i kroppen för att orka skriva ett långt inlägg men jag kan gottgöra det genom att skriva ett längre imorgon! Detta är dagens to do lista för imorgon!
Fast jag kommer också försöka göra det lite finare här hemma i lägenheten för den kan faktiskt se lite bättre ut i köket tycker jag. Plus jag väntar på uppgifter av min lärare, skulle ha fått dom idag men tydligen inte. Skulle verkligen suga om jag fick vänta tills på onsdag så ska allt säkert vara klart till på fredagen samma vecka. För det är de sjuka schemat vi har i skolan om vi tar hem saker att göra. Men dom kan i alla fall vara lite snälla och skicka ut sakerna i tid till oss, men nejdå! Man aja.. Nu har jag ialla fall bestämt mig att jag inte kommer använda Wordpress.com! Det passade verkligen inte mig i smaken men jag får leta vidare om det finns några andra ställen man kanske kan blogga på , men det får man se längre fram. Pojkvännen försöker göra en blogg som jag försöker ''designa'' men lite svårt när jag har idéer och han har kunskapen att skapa bloggen!^^ Men det är bara att vänta och se hur det blir längre fram, men det kommer nog bara bli bra! Nej nu ska jag nog spela lite och sen göra mig klar för underbara sängen i sovrummet som kallar efter mig ikväll med!;)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar