16 maj 2012

16:e

Just nu är det ganska tyst i lägenheten, men beror nog på att vi är trötta som bara den! Pojkvännen sitter vid sin data och katten ligger helt död i sin lilla sovsak och sover så sött! Men för en stund sedan så hann han inte gå på katt-toan och råkade bajsa utanför men är glad ändå för det hände i alla fall i badrummet, så de var bara att ta duschen och ta bort det lite snabbt! Men stackaren skäms så otroligt mycket efter han har gjort något som han inte egentligen inte fick göra. Bajsa på golvet för man inte göra, då får man gå och skämmas i ett hörn tills man blir förlåten! Men såklart blev han förlåten! Han är för söt att bli arg på! Speciellt när han sitter och skäms!!


Idag har det väl inte hänt något roligt. Kanske bara att jag blev så gott som klar med hela disken men fortfarande lite disk kvar på skrivbordet men det kommer vara så gott som borta imorgon.
Tyvärr är det försent att dammsuga och sånt nu på natten men det kommer tyvärr bli morgondagens första sak att göra när man har vaknat till och ätit något till frukost. Hoppas jag har ork att kunna göra något till mig imorgon bitti. Har inte haft så mycket ork denna veckan men hoppas det kommer ändras snart, för hoppas på att kunna träna några gånger i veckan och helgen men får se. Vill alla fall orka träna två gånger. 

Sitter också och är sur på mig själv för att jag inte har kunnat varit hemma just nu i v-ås så jag kunde ha kunnat träffa min bästa vän när han fyllde år idag/igår (den 16:e).. Ogillar mig väldigt mycket för hade verkligen velat träffa han och gratta honom för han blev ''stora karln'' ju! 20år är STORT! Men grattade alla fall honom genom telefonen och så, så det känns alla fall lite bättre men i alla fall! Älskar min bästa vän för han har verkligen funnits där oavsett vad och jättelänge! Fattar inte vilken tur jag har som har honom som vän! Visst har vi bråkat men vi har alltid blivit vänner igen efter det, men så är det när man är nära vänner och absolut inte vill förlora varandra för ett dumt bråk! Kommer aldrig svika honom och aldrig sluta vara hans vän oavsett vad som händer! Har känt honom i 3år snart och det känns som om vi har känt varandra i all evighet! Känns jättebra! Vill absolut aldrig förlora honom! :)<3

Nej nu kanske man ska gå och lägga sig innan man blir för trött och skriver massa onödiga saker i bloggen av trötthet ^^ Men aja.. nu blir det sängen eftersom den har kallt på mig i flera timmar känns det som! haha!
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar