11 maj 2012

Nu kommer helgens fråga till er där ute!

Nu kommer helgens fråga till er där ute!

Jag har ett litet problem och vill helst ha lite hjälp med det, för jag vet inte hur jag ska kunna lösa detta.
Jag försöker alltid fokusera på musik och sånt när saker blir för jobbigt med mina tankar som jag har väldigt ofta, men just nu har dom kommit otroligt mycket och jag vet inte hur jag ska kunna styra mina tankar och sikta in mig på något annat. Just nu har jag det lite sådär med min skola och försöker fundera ut massa sätt för att kunna göra det bättre och lättare, för skola är något som jag VERKLIGEN kunna klara av innan jag får barn och sånt. Men just nu känns det inte som om det kommer gå som jag vill. Funderar på om jag skulle kanske skaffa jobb tills jag är 20år och plugga en kort utbildning. Min bror gjorde det förr och det gick jättebra för honom och han har jobb och allt har gått bra med det. Men undrar om man kanske skulle kunna tänka sig göra något sånt istället för att tvinga sig att gå i skolan och må dåligt av alla minnen som kommer så fort man sätter sin fot i en skola. Jag har en helt UNDERBAR pojkvän som finns och stöttar mig hela tiden oavsett vad mina beslut blir! Men jag hatar mig själv för han är den SISTA som jag vill göra besviken! Anledningen till varför jag fortfarande försöker och tvingar med att gå kvar i denna skolan är för att jag vill inte göra han besviken men jag vet redan att jag gör han besviken och jag vill SLUTA med det! Mitt hjärta går sönder i tusen bitar så fort jag vet att han är besviken på mig. Spelar ingen roll över vad han är besviken över men jag vill göra han STOLT över mig!! Men jag vet inte hur jag ska kunna göra det?!?! Vill inte att han ska vara besviken över sin flickvän! Just nu känns allt jag gör är en besvikelse. Jag vill verkligen INTE förlora min viktigaste del av min själ! Det är han som är andra halvan av mitt hjärta! <3

Så nu kommer min fråga!
Vad skulle ni göra om ni vore i min sits och var tvungen att ''tvinga'' er till er skola för att kunna klara av den?


/Ni får också berätta om hur det är i eran skolsits om ni vill det. Lyssnar gärna och så. Har ni andra problem så hjälper jag gärna till om ni tror att jag kan det. Här dömer absolut ingen någon! Har själv varit med om så otroligt mycket så jag blir inte förvånad av något längre. Kommentera så hjälper jag gärna till så gott jag kan!:)

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar