28 juli 2011

Lite förklaring till varför jag inte har jobbat mycket..

Ja.. Idag har det väl varit en sån där dag. Det var varken varit den värsta eller den bästa dagen idag.. Sitter just nu och tänker på musikbakgrunden till den låten vi/jag jobbar med just nu.. Den är mitt i mellan svår, för vi är inte vana än för jag flyttade längre bort och nu måste vi jobba på håll. Vi måste prata i telefon lite si sådär, men vi pratar med genom msn och skype oftast när vi ska visa hur långt vi har kommit med arbetet om man ska säga så. Men just nu har vi tagit en sommarpaus ifrån allt och bara tagit det lugnt var för sig. Men jag har haft det ganska jobbigt/svårt nu förtiden för det har hänt lite saker som jag varit tvungen att reda ut lite. Men nu är allt snart igång och snart tar vi tag i skiten/musiken igen. haha..
Ja juste! Nu sitter jag och håller på med några bilder och gör mitt bästa om man säger så!
Fotade några kompisar sist jag var hem på besök hos mamma, och jag tror jag kommer bli färdig med bilderna tills på mån-tisdag hoppas jag iaf. Men det är inte hela världen att bli försenad med några dagar. Aja.. nu får jobbsnacket vara över!

Just nu sitter jag och fular mig på skype för några kompisar i v-ås som är hur roliga som helst just nu. hahaha. Dem får mig att skratta just nu iaf, och det uppskattar jag massor! För det behövs verkligen! Och sitter nästan och gråter pga en vacker låt som jag ÄLSKAR!
Men aja.. En av killarna i camen frågade just nu om när jag nästa gång kommer till stockholm. Han bor där, men är hos andra killen på lan! Jadu.. När blir det? Kan man säga om kanske några månader? för det första så ska jag träffa världens underbaraste innan jag träffar någon annan där! Men får se om han för första har tid för jobbiga mig! haha. (hoppas iaf det).
Men just nu sitter jag och är lite förkyld, pojkvännen också! Fast han är nog lite sjukare än vad jag är just nu. Bättre blir vi snart! Men synd nog så missar vi en helg i v-ås hos familjen pga det. Men vi hoppar verkligen att vi kan åka nästa helg.
Nej fy, nu började jag nysa och dem skrattar ihjäl sig för jag låter så mycket. hahaha.
Aja.. Nej nu kanske man ska lägga undan datan och försöka sussa lite.
På lördag blir det troligen kalmar, då blir det att åka in till ikea och media markt tror jag.
Behöver lite saker så. Lite roligare nu när man har lite pengar på kortet!
Ajaaaa.. Natti!<3

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar