2 augusti 2011

När två blev en.. (L)

Jag försökte, men du hindrade mig med dina vackra ord <3

Du vet vad som händer.
Du vet vad som händer i mitt liv.
Du är mitt liv, min familj.
Du är anledningen till varför jag sjunger igen.
Du är anledningen till varför jag ler igen.
Du är anledningen till varför jag bryter alla regler.

Du är värmen i min kropp.
Du är ljuset till min framtid.
Du är orsaken till varför jag vill leva.

Du är den som förstår mig när ingen annan gör det.
Du är den som kan läsa mina tankar genom att bara se in i mina ögon.
Du vet hela sanningen om mig och mitt liv, ändå älskar du mig.

Vi har förlorat och fått mycket mer tillbaka.
Vi är mer än bara ett par tillsammans.
Vi är så otroligt mycket mer än så.
Vi är två som har blivit en.
Vår familj består av kärlek och så mycket mer.

När vi får barn, kommer våran familj vara så otroligt stark av kärleken som vi har byggt upp..

Älskar dig <333




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar