13 november 2011

Lite om kvällen..

Idag: har det varit tvätt som gällt! men disken kommer jag ta hand om imorgon med pojkvännen är på jobbet.
nu är man jättetrött och ska bädda sängen och krypa ner och gosa lite med Lucas (kissen) och sen sova. :)
hoppas bara man kan somna inom en timme. inatt somnade jag inte på två timmar, vilket var jobbigt men tur att det var lördag säger jag bara.

På torsdag: kommer jag sitta och prata med en av mina lärare (den som går att verkligen prata med) och berätta hur jag känner om mitt skolarbete och säga att jag behöver mer skolarbete. för dom ger mig saker jag redan gjort, (visst, jag bodde i västerås då) men dom borde i alla fall ha hänsyn och låta mig visa dom att jag kan göra mer än så. känns som om jag kommer plugga dubbelt sålänge än vad jag egentligen ska göra. dom är verkligen dryga ibland, men aja.. 

Vid jul: så kommer jag skriva på ett kontrakt som visa att jag kommer ta en paus från musiken ett par månader, kanske sex månader i värsta fall. känns bara som om jag behöver ta en liten paus från allt.
men mina vänner är underbara och stöttar mig i det och dom bestämde sig för att också ta en paus ifrån allt tillsammans med mig och sen börjar dom när jag börjar igen.
då kan alla koncentrera sig på sitt egna och sånt, vilket är väldigt bra. :)
vi har pratat om det ett tag nu och nu blev det av, för många har ganska mycket skoljobb kvar att göra så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar