19 november 2011

Mina Tankar..

Nu sitter man och deppar lite med musik, kom på att jag har massor läxor att göra. :)
men får se hur mycket jag får gjort imorgon, men nu tänker jag för mycket igen och måste rensa mina tankar.
önskar bara jag hade min bästa vän här så jag kunde prata med han igen, som förut.
men har många vänner som man kan prata med, men kommer aldrig kunna prata med dom som jag gjorde med honom. men kommer aldrig kunna ha den kontakten jag hade med han med andra.

Juste!! Igår var jag till skolan och hämtade uppgifter som jag kunde göra hemma.. ( berättar inte varför jag är hemma och pluggar ) men i alla fall så.. när jag kom dit så börjar jag prata med läraren osv. han börjar prata om uppgifterna och att jag ska gå 3st pass nästa onsdag, men vet inte om jag klarar det, för jag vet att jag inte kommer bli klar detta året och de. men man kan alltid hoppas.
men ja.. vet inte vart vi skulle nånstans, men skulle alla fall vara på stationen riktigt tidigt och träffas där.
men vet inte riktigt än hur jag ska göra.. men men! :)

http://www.youtube.com/watch?v=p6DJv3MFtu8&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar