21 november 2011

Tråkig Morgon...

Jag vet inte vad jag ska skriva idag för jag känner mig lite tom och konstig i kroppen.
vet inte varför men alla har väl såna dagar? eller?? 

Jättekul att tvinga sig att vara vaken ifall dom ska komma och kolla ventilationen i lägenheten. och så skriver dom att dom kommer mellan Måndag - Torsdag 21/11 - 24/11 så man vet inte vilken dag som dom kommer. Somnade kl 3 inatt och vaknade kl 6 imorse så man är lagom trött just nu. 

just nu vill jag sitta vid datan hela dagen och skriva låtar som finns i mina tankar. allt jag känner kommer alltid till slut ut som en låt. men inte ska jag göra det idag, för jag måste göra helt andra saker som är viktigare just nu.
städa massor, diska, damma osv. men nu ska jag höra av mig till en kompis som skulle till sjukhuset och sånt. 
känns konstigt att inte kunna följa med sina vänner när dom behöver en. men aja.. jag finns ju som stöd och allt annat jag kan hjälpa till med såklart :)

Kvällen kommer jag avsluta med lite matematik och mys :)

Men men.. Nu blir det att vila en timme så blir det full fart sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar