28 november 2011

Min bästa vän som blev en sann ängel

Nu kommer en jätte privat sak som inte är lätt att leva med. Detta smsade mitt ex, bästa vän mig innan han dog. En sorg jag alltid kommer ha i mitt hjärta, men jag lever mitt liv nu som han hade velat att jag hade levt det. Så nu lever jag för bådas skulle. Han kommer alltid bli ihågkommen som en ängel som var min bästa vän.
Och såklart kommer han vara min bästa vän så länge jag lever och längre än så.
Äkta vänskap försvinner aldrig, oavsett vad som händer, vänskapen fortsätter leva i hjärtat..


 ''jag älskar dig, kommer alltid göra det oavsett vad gumman. kommer alltid finnas i ditt hjärta och själ. ta väl hand om dig nu, för jag kommer inte kunna vara där för dig nu. hade jag mått bättre, hade jag tagit chansen med dig och levt med dig fortfarande. Förlåt mig för allt. du fanns alltid för mig genom allt. du var min bästavän, flickvän, ex flickvän. men har alltid sett dig som min ängel''

''när jag såg dig komma ut från klassrummet med blåa handleder och tårar i ögonen så visste jag att det hade hänt, igen. när du för första gången kom ut genom dörren så såg du rakt igenom mig, min själ. du såg mig som ingen annan gjort, och jag älskade det, älskade dig, hela dig. när du frågade mig om du kunde få låna min penna så kunde du lika gärna kunnat fråga om mitt hjärta''

 ''mitt hjärta fångade du samma sekund jag såg dig, visste inte att kärleken kunde finnas redan vid dagis. när vi träffades och var tillsammans så kunde jag inte säga nej till dig. första kyssen var som en räddning. du räddade mig, jag kunde vara mig själv med dig, jag kunde prata om vad som helst utan att du dömde mig. nu kommer jag göra så att jag blir din ängel, i himlen.''

 ''Lev livet som aldrig gjort förr gumman, lev livet för oss.
// Din David Från Himlen''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar