29 november 2011

Sent eller tidigt?

vad ska man skriva på bloggen så här sent/tidigt på kvällen/morgonen??
jag vet alla fall inte vad jag ska skriva. har massor på hjärtat men inget roligt just nu^^
just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chattar massor med Chris!

nu vill jag upp och sjunga massor men då skulle jag troligen väcka mina älsklingar.
vilket inte är så snällt när älsklingen ska åka och jobba vid kl 06:00 idag,
stackaren har varit super trött i snart 3 dagar, stackaren behöver mera sömn.
idag kommer det troligen bli otroligt massa pluggande och sånt, städande får vänta tills kvällen kommer.
jag kom på att jag hade en till uppgift att göra innan fredagen, så ligga i lite nu med allt!
men nu ska jag sussa! börjar bli lite sömnig av mig,

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar