30 november 2011

Nu blir det att skriva ett kort inlägg.. tror jag??

Nu blir det att skriva ett kort inlägg.. tror jag??
jag har egentligen inget att skriva ikväll, är lite seg ikväll känns det som.
skulle egentligen bakat pepparkakor men det får bli imorgon.
imorgon kommer älsklingen vara hemma, men på fredag är han tillbaka på jobbet igen.
ledsamt men sant. önskar han kunde vara hemma och tjäna pengar ändå! :)
men men...
Imorgon blir det plugg hela morgonen, dagen och kvällen!
har en svenska uppgift och matte som måste göras!
inte kul men skola är skolan! tyvärr!

jag har tappat min inspiration när det gäller musiken och skrivandet i boken!
brukar lyssna på musik när det händer men just nu hjälper det tydligen inte.
har ni någe tips om vad man kan göra för att få tillbaka inspirationen?
musik är/var min enda utväg när det gäller sånt här.
visst hittar jag bra musik som jag älskar men det kommer ingenvart!
sitter och lyssnar på en låt som jag ÄLSKAR och SMÄLTER föööör!
den är så underbar! tycker i all fall jag! :)

Saknar att sjunga och spela in lite, visst sjunger jag, men det är i min ensamhet! ha ha
önskar jag kunde skapa en hel låt med musikbakgrunden och min sång, men jag är inte super duktig på de.
jag vill inte tappa fattningen om mig själv, jag har hela mitt liv försökt hitta mig själv och vem jag är.
när jag precis gjorde det så hände det saker och jag tappade bort mig.. igen..
men får ta hjälp med musiken igen med det så kommer allt tillbaka igen.
men min underbara karl får fram sidan av mig som jag aldrig tappa bort, jag är den jag vill visa världen med då. Visste inte att jag hade den sidan av mig, en sån sida av mig själv, trodde om det fanns en sån sida av mig så hade den försvunnit när allt hände mig. jag trodde allt av mig skulle försvinna när min bästa vän gick bort.
men pojkvännen gjorde så att det inte gjorde det, att han kunde hålla fast vid mina ''bästa'' sidor av mig och göra så att jag inte förändrades.
att jag började med min och mina vänners musik fick mig att se på ett helt annat sätt för några år sedan.
dom räddade mig när jag höll på att förlora mitt ''liv'' men istället för att mitt liv försvann så gav dom det tillbaka.
men nu får det vara nog med min ''livs historia'' hehe
nu tittar jag bara framåt och lever mitt underbara liv med min egna lilla familj <3

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar