16 januari 2012

Förkyld..

Hej,
Nu sitter man uppe och kan inte sova, killen har inga alls problem med att sova.
Det enda roliga som finns att göra är att titta på The Big Bang Theory! :)
Har snart diskat färdig, så killen kommer bli lite överraskad imorgon när han går upp på morgonen.
Katten springer runt och jamar och beter sig som ett litet barn. Undrar om man ska fixa hela köket tills imorgon men tror inte jag kommer orka allt det innan han vaknar, men får se!

Sitter jätteförkyld med hosta, huvudvärk, snuva, feber och yrhet.
Undra när man blir frisk igen. Vill vara frisk till på torsdag så jag kommer iväg till skolan, vill inte missa mer av skolan just nu.

Nej nu tänker jag göra varma mackor så jag håller mig vaken ett tag till.
Jag har aldrig kunnat sova när jag är förkyld, är vaken nästan 4 hela dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar