19 januari 2012

Min typ av morgon..

Får se om jag klarar av att gå till skolan senare, jag vill gå, men förkyldningen tar emot ganska mycket just nu. men vad ska man göra åt det?
Är det någon som har nåt tips om vad man ska fota? Kan ju inte gå ut så undrar om det är nåt typ man kan fotografera hemma i lägenheten. Jag har ju mig själv, men jag är ju inte så snygg att se på :)
Jag kom på tidigare imorse att en kompis som skulle få några foton av mig ville ha en sorts foto, men vet inte hur det blir med det, är ganska tveksam om det så.

Undrar om jag ska försöka göra en natur-video ute snart, för det finns massa natur och skogar att vara ute och gå i. vilket är underbart! går man i kanske 10 minuter eller ja.. knappt det så kommer man till en bondgård med massa djur som man kanske kan ställa sig att fota lite. eller vad tycker ni? :)

Först blir det att sitta ett tag framför datan och fundera lite och uppdatera lite saker på bloggen och DV innan jag glömmer bort det.. igen! :)
Just nu sitter jag och dricker Coca Cola och försöker vakna lite till.
Har varit vaken i snart 2 timmar men fortfarande lite seg i kroppen!
Pojkvännen ligger fortfarande och sover sött, men stackaren ska snart upp igen och åka iväg till jobbet och jobba hårt igen som han alltid gör! *Stolt flickvän*

Nej men nu ska jag gå och försöka väcka killen lite försiktigt!
Har ni någe förslag om vad jag ska lägga upp på bloggen så är det bara att hojta till såklart!

Exempel:

* Fota djur, växter, människor (modeller)
* Lägg upp nån video (kom med förslag om vad för typ av video)
* Blogga om dig själv, om musik, osv..

Nu får ni ha det så bra så länge så hörs vi senare idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar