24 januari 2012

Whose line is it anyway..

Ikväll sitter man bara och lyssnar på musik och chattar med kompisar, men jag ''sitter'' verkligen fast och vet inte vad jag ska göra ikväll. Om jag ska sova eller inte? Ska man försöka och hoppas på det bästa eller ska man vara vaken några timmar till, tills man blir tröttare eller?

Ska försöka fota en fotosak till en kompis som ska kolla om det något att ha och sprida vidare till andra så jag kanske kommer få lite bra ord som hjälper mig vidare i karriären! men det är väl bara att vänta och se!
Men man ska aldrig hoppas för mycket på det! Det är roligt att bara göra det som gör en lycklig och ha de som en hobby så länge man kan.

Nu sitter jag också och ser på Whose Line Is It Anyway och jag älskar den serien så otroligt mycket!
Jag kan sitta och skratta i flera timmar i streck och kolla!
Nu ska jag stänga av och kolla vidare på det och sen blir det nog att sova efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar