16 februari 2012

My Day..

Jahopp, nu sitter man fram data/tvn och kopplar av lite, men inte helt tyvärr!
Ska snart börja diska igen. börjar undra hur mycke disk vi använder varje dag x)
Nej nu för jag sluta klaga om det! haha.
Undra om man ska börja skissa när man har tid igen, om man har den tiden igen.
Nej men annars blir det väl bara att sitta och vänta tills man kan göra det, sålänge får jag väl fortsätta diska som alltid ;)
Morgonen började inte precis som jag ville..
En liten blödning hade kommit tillbaka, men den försvinner lika fort, men är inte orolig för vet redan vad ''problemet'' är, så det är bara att göra det läkaren sa åt mig att göra så försvinner det!
Men ska ändå till läkaren i Uppsala snart och gå genom massa prover och testa mig fram till om ''den'' är tillbaka eller inte. men det tror jag inte att den är men man kan aldrig vara för säker! eller?
Men ja.. Nu tror jag att jag ska fortsätta prata/chatta med kompisarna. Chattar extra mycket med Amanda!
Bara för hon har min sjuka humor också!
Nej nu får jag säga hejdå för idag så får jag se om jag passar på att skriva lite kort innan jag lägger mig senare ikväll för imorgon vill jag verkligen gå till och försöka sikta högt på ett prov!!

Hejsves!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar