16 februari 2012

Pratat med Amanda hela dagen! :)

Nu har jag i stort sätt pratat med Amanda hela dagen och dagen kunde inte ha varit bättre!
Kul att sitta och prata/chatta med någon som har samma sjuka och underbara humor som jag har!
Har många vänner med sjuk humor men hon är den som fattar min humor!

Imorgon blir det tyvärr skola länge.
Sist fick vi plugga extra för lärarna kände för det och plus att DOM kom försent till skolan innan lektionen före lunch började!!!
Aja.. glad alla fall att jag fixade matematik provet förra veckan iaf.
Men aja, bättre kunde det ha varit men gjorde alla fall mitt bästa och bättre kan jag inte göra.

Nu sitter jag och dricker Coca cola och såklart pratar jag med Amanda! ;)
Men det är inte så smart att dricka Coca cola precis innan man ska lägga sig, tror inte det är smart iaf.
Eller vad tror ni??
Jag blir alla fall lugnare och sover bättre på nåt konstigt jävla sätt.
Men det är ju bara jag eller vadå? haha.
Nej nu har jag iaf skrivit det längsta inlägget denna veckan. Tror jag?

Nej nu får jag ta och gå och lägga mig!
Godnatt på er mina goda läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar