27 mars 2012

...

Sitter och ser på Magnus Betner på youtube, men han är bara för skön och underbar!
Måste snart också börja packa för jag ska iväg till V-ås och fira påsk. Men egentligen så ska jag dit för jag ska till läkaren i Uppsala en SISTA gång innan jag kan lägga allt detta bakom mig! Känns helt otroligt skönt att äntligen kunna lägga detta bakom mig och gå vidare med mitt liv. Har åkt till läkaren ända sen jag var 4-5år och nu är jag är 18år och snart slut med allt! 
Om några minuter ska jag gå och göra lasagne till mig och min älskling. Länge sen vi åt det!

Och i Västerås så kommer jag träffa hela familjen sen ska jag träffa min kusin som jag inte har träffat på 7år. Det kom vi fram till i telefon iaf! Kommer bli roligt att få se henne igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar