24 mars 2012

Min vän genom alla dom tuffa tider..♥

Jag saknar dig.. min vän.
Livet är inte lätt utan dig vid min sida, som du brukar vara vid. Men jag accepterar din död mer och mer med tiden men det kommer ta sin egna lilla tiden. Men jag kommer aldrig helt och hållet acceptera det oavsett vad. Jag tänker på dig, och tårarna kommer ner på mina kinder för varje gång jag tänker på hur mycket jag saknar dig. Det var dig som jag längtade efter att få träffa och umgås med om dagarna. Men sen kom den dagen, dagen då du inte såg tillbaka. Visste att det var något med dig men visste inte vad det var, inte fören dagen efter. Dagen före så hade du sagt hela tiden att du önskar att du kunde vara med mig jämt, att du älskade mig, att du skulle sakna mig om nåt skulle hända och du kramade mig massor. Brukade bara få kramar när vi träffades och när vi skulle skiljas åt sen. Men denna gången var det något speciellt på gång.
Du kunde öppna dig för mig som du aldrig skulle kunna göra för någon annan. I alla fall inte någon av dina vänner, men tydligen var jag mer än en vanlig vän för dig och det var du med för mig, och det kommer du alltid vara för mig. Vi kunde/ville aldrig vara ''tillsammans'' som ett par men vi ville vara lika nära vänner som man är när man är ihop, men vi hade det där speciella tillsammans som vänner och ingen kunde förstöra det, inte ens döden sig själv!
Jag kan tänka ibland att jag är så ledsen att mina framtida barn aldrig kommer träffa personen som skulle troligen bli deras bästa vän. Samma vän som jag hade förr i tiden. Men jag kommer berätta allt om dig för dom och berätta vilken otrolig vän du var. Du är en av dom stora skälen till varför jag fortsätta kämpa mot oddsen och varför jag ser det positiva i saker nu för tiden.
Livet är inte rättvist! Jag vet inte vem jag ska vända mig till när jag behöver råd, hjälp eller en axel att luta mig emot när jag behöver prata. Jag har min otroliga familj och fantastiska vänner men jag har inte dig, den jag litade på till hundra. Den första jag tänker på när jag behöver prata är dig, men du finns inte längre.
Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett vad som än händer.
Älskar dig, David 


Godnatt på dig min vän genom allt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar