22 april 2012

Dagens planer lite..

Japp, nu är det kört känns det som. jag vet inte vad jag ska skriva om eller nåt.
Funderar om jag ska fokusera på att skissa och lite sånt så jag kan ladda om lite och börja om från ''början''.
men får se hur det blir, ska försöka bli bättre och blogga en gång varje dag i alla fall. LOVAR!

Ikväll går dagen/kvällen ut på att städa, tvätta och sen dra iväg och äta hos killens föräldrar. Grillat blir det såklart! men just nu sitter jag och lyssnar på musik innan jag gör mig redo för att duscha innan jag ska ner till tvätten snart igen.
Kom ju hem från V-ås förra helgen och det känns fortfarande konstigt att vara hemma. men skönt i alla fall.
Fick åka hem till hemstaden ett tag och ladda mina ''batterier'' ett tag i alla fall. fast min dumma rygg är som den alltid varit men det kommer bli andra planer för jag kommer snart börja träna på allvar! Fattade allvaret när en sak hände hemma i hemstaden och jag vill inte må sådär igen. men nu kommer det bli ändringar på det så jag kommer snart, eller ja.. om ett par månader, så kommer jag må bättre. hoppas jag i alla fall. kommer alla fall fortsätta tills jag mår så bra som jag vill må, för annars är det ju ingen idé att jag tänker träna. men men, nu väntar duschen på mig sååå!

ha en trevlig dag så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar