29 april 2012

Hur kan ett år gå så här fort?

Hur kan 1år gå så här fort?!
Det känns som om pojkvännen och jag flyttade ihop förra veckan! hihi!
Men det är väl bara bra att det känns så, istället för att det känns som om man har varit ihop förevigt!
Men hoppas såklart att vi kommer vara ihop för alltid! Men det är tyvärr inget man kan styra över, det kan bara ödet.. tror jag! Lev lycklig så länge du kan och gör det bästa av det!
Jag älskar min pojkvän med hela mitt hjärta, för vem vet vad som kommer hända, allt kan hända! Tyvärr!
Visst, bråkar gör man ju såklart, men jag kommer ALDRIG sluta älska honom för de!!
Berättar för honom varje dag, flera gånger om dagen att jag älskar honom men det vågade jag inte förut för jag var rädd. Men han tog bort den rädslan så jag kunde älska honom som jag aldrig älskat någon förr.
Vågade inte säga att jag älskade honom, för jag var rädd att förlora honom. För varje gång jag närmade mig nån på de sättet eller sa att jag älskade den personen så försvann dom. Men han har lärt mig att älska medans man kan!

Han är min ängel som aldrig kommer försvinna från mitt hjärta. Hans plats finns i mitt hjärta och kommer alltid göra!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar